Organizare spațiu de lucru
Orice companie are nevoie de un spațiu de organizare și arhivare aliniat la cele mai înalte standarde. O astfel de investiție sporește nivelul de productivitate și eficiență în cadrul acesteia. Prin serviciile CTC Business Solutions vă punem la dispoziție:
Bibliorafturi
Arhivare documente
Arhivarea fizică este una dintre cele mai cunoscute metode de arhivare a documentelor. Vă punem la dispoziție: mape și cutii pentru arhivare, alonje, bibliorafturi și alte accesorii.
Productivitate
Organizare documente
Nu rătăciți nici un document important printr-o bună organizare. Vă oferim: bibliorafturi, dosare, folii pentru protecția documentelor, mape, suporturi, tăvițe, precum și alte articole pentru organizarea documentelor.
Productivitatea, eficiența și creativitatea la locul de munca depind în mare măsură de felul în care este organizat biroul.
La CTC Business Solutions știm cât este de importantă organizarea, de aceea vă sfătuim să grupați tot timpul documentele în folii, dosare sau bibliorafturi în funcție de necesitate.
Nu uitați de separatoare și folosiți-vă de culori pentru o organizare mai eficientă.
Vă invităm să vă înscrieți în platforma noastră B2B pentru a alege din sute de produse din categoria Organizare și Arhivare.